שאלות ששאלתן

בוחרים במוצר הרצוי, בתוך דף המוצר בוחרים את הצבע/מידה הרצויים ואת מספר המוצרים הרצוי. לאחר הבחירות לוחצים על כפתור “הוספה לסל” והמוצר עובר אל סל הקניות.

בשלב זה תוכלי שוטט באתר ולרכוש מוצרים נוספים באותה השיטה. כל המוצרים שתבחרי יוספו אל הסל. כאשר תהיי מוכנה לרכישה תוכלי למצוא את המוצרים שנוספו אל הסל על ידי לחיצה על האייקון (צלמית) הסל בחלקו העליון- שמאלי של המסך. בעמוד הסל שיפתח יופיעו כל המוצרים שבחרת, בחרי את אופן האיסוף (בחנות הדגל בתל אביב או משלוח עד הבית).

ליחצי על כפתור הרכישה ועקבי אחרי ההוראות לבחירת אופן התשלום (אשראי, paypal, הזמנה טלפונית, מימוש קופון BUYME בהזמנה טלפונית) ולאחר מכן הזיני את פרטי התשלום ולחצי על אישור.

תתחדשי! 

המוצרים שהזמנת יחכו לך אצלנו בחנות הדגל כבר באותו היום לאחר שתקבלי הודעה על כך או יגיעו אל דלת הבית בתוך מספר ימים, לא לדאוג גם כך תקבלי הודעה והשליח שלנו יתאם מולך הגעה.

אין אפשרות לשלם במזומן דרך האתר, אם תרצי לשלם במזומן תוכלי להתקשר לחנות שלנו בטלפון 03-6588864 או לשירות הלקוחות במספר 0548928002 (אפשר גם בוואטסאפ) ולבצע את הרכישה מול המוכרת. אנו נשמור עבורך את הפריטים (לזמן מוגבל בלבד) ותוכלי להגיע אלינו ולשלם עבורו.
לטוטון יש כיום סניף דגל אחד ברחוב לבונטין 6, תל אביב. הסניף כולל חנות דגל וחנות אאוטלט, בסניף נמכרים גם מוצרים מיוחדים וחד פעמיים שיצרנו. לא לדאוג, אנחנו פרוסים בכ-30 נקודות ברחבי הארץ. לבירורים בטלפון או בוואטסאפ 0548928002
תוכלו למדוד את המוצרים שלנו בחנות הדגל ברחוב לבונטין בתל אביב או בכל אחת מ-30 החנויות שמוכרות את המותג בפריסה ארצית. כדי לאתר את החנות הקרובה לביתך תוכלי ליצור קשר בטלפון 03-6588864 או דרך שירות הלקוחות שלנו בטלפון 054-8928002
אנו שולחים את הזמנתך לרוב בתוך יום עבודה מרגע הזמנת הפריטים למעט במקרים מסויימים, אז ההזמנה תצא בתוך 2-3 ימים. הפריטים יוצאים אל מרכז לוגיסטי ביום השילוח ומגיעים אל ביתך בתוך 72 שעות מרגע הגעתם אל מרכז השילוח.

התהליך כולו לרוב אורך 3-5 ימי עבודה.

לאיתור הזמנתך תוכלי תמיד להתקשר אל שירות הלקוחות שלנו במספר 0548928002 לשאול ואנו נברר את סטטוס המשלוח עבורך.
משלוחי EPOST הם משלוחים המגיעים לנקודות הפצה בכל הארץ. נקודות ההפצה הם חנויות נוחות\ מכולות וכל חנות שעובדת עם חברת המשלוחים EPOST. המערכת שלנו בוחרת באופן אוטומטי את נקודת החלוקה הקרובה ביותר לבית הלקוחה, אם תרצי לשנות או לעדכן נקודת חלוקה אליה תגיע החבילה שלך הרשימה המלאה של נקודות החלוקה נמצאת בקישור הבא : https://www.e-post.co.il/?page_id=632 . עדכני אותנו בכל דרך שתבחרי (מייל\וואטסאפ או טלפון במספר 0548928002)